اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ در ارومیه/رانندگان قبل از موعد مقرر اجازه افزایش نرخ را ندارند

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به تهیه و تدوین افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های ارومیه، گفت: رانندگان تاکسی قبل از تصویب و نهایی شدن افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها، اجازه افزایش قیمت کرایه را ندارند.

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ در ارومیه/رانندگان قبل از موعد مقرر اجازه افزایش نرخ را ندارند

مهدی مژدهی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های این شهر در حال تهیه و تدوین است.

وی تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها با موافقت شهرداری و تصویب در شورای شهر، به فرمانداری ارسال می‌شود و در صورت موافقت، شاهد افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی خواهیم بود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی پروسه‌ای زمان‌بر بوده و تا خرداد ماه به طول می‌انجامد و تا زمانی که این افزایش کرایه‌ها به تصویب نرسد، رانندگان اجازه افزایش نرخ کرایه‌ها را ندارند.

مژدهی‌فر اعلام کرد: در صورت هرگونه تخلف توسط رانندگان تاکسی، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 137 نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند و علاوه بر این، بازرسان تاکسیرانی نیز در سطح شهر و ایستگاه‌های تاکسی مستقر هستند تا به مشکلات و شکایات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول